hannie & sobie!

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av hannie Sobie - 5 augusti 2012 22:08

I förra inlägget skrev jag om i går nu ska jag skriva om vad jag har gjort i dag  

I dag har jag varigt med Agnes!Hon bor på landet så vi red och det var jätte skoj 

för jag  vill ha hästar och bo på en bondgård <3 Vi klappa hennes katt ungar också

dom var jätte gulliga. Sen när jag kom hem så hoppade jag i poolen och det var is

kalt men sjönt.:DI nästa inlägg kommer där lite bilder på mina skor! :D

//Hannie

Av hannie Sobie - 5 augusti 2012 21:44

Tjeena!

I går så kanske ni märke att jag inte skrev om det beror på att att jag inte va hemma!!!

I går så va jag på Bakken med min morfar och Susse och så klart min familj. På Bakken åkte jag tornadon och en man åkte upp och ner och skeppet, Trä banan Ulven och sen kommer inte jag ihåg mer men jag vet att jag åkte mycket mer. Jag åkte alla karuseller med min bror Anton för mamma åker inte många karuseller. men jag åkte faktiskt en med mamma!Vi hade det jätteroligt.Mamma väckte mig kl 8.45 och då var jag jätte mega tröt. Och så kom vi hem typ 12   Jag hade jätte ont i mina fötter när jag kom hem.//Hannie

Presentation


Hej och välkommen till hannie och Sobies blogg. Här bloggar vi dagligen. Vi bloggar om allt myligt. Hoppas ni gillar denna blogg :)Sprid och gilla :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni reklam!
 Japp :)
 Nej
 Ibland är det bra för då hinner man gå på wc
 Bryr man inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards