hannie & sobie!

Alla inlägg under juli 2012

Av hannie Sobie - 26 juli 2012 21:45

Nu sitter jag ute med en värm filt i knät!För jag fryser men jag vill inte gå in för där är ingen där inne. Jag har inga kompisar här:( Så det är inte kul eller man blir ras lös väldigt  snabbt och det är inte kul. Men nu har vi fått  ström så nu kan jag sitt vid datorn och blogga <3//Hannie

Av hannie Sobie - 25 juli 2012 19:17

Till kvälls mat ska vi äta grillat!Gott<33Någon mer som ska grilla???

//Hannie

Av hannie Sobie - 25 juli 2012 18:29

Hej!


Igår stack vår familj och min kompis Sobie till min stuga i Ängelholm! Det var jättefint väder så vi stack och tog ett kvälls dopp i havet ! Det var gott!<33  

Och i idag så stack vi kl 12 till Ängelholm stranden och bada,sola och så gick vi en runda på stranden! <3

Och sen kom stuart Sobies pappa och bada lite sen stack dam hem typ halv tre . Sen kl 5stack vi hem. Nu sitter jag vid datorn och är inne på FB och så klart bloggar jag ju med! :)Här kommer några smilisar!


      ///Hannie

Av hannie Sobie - 23 juli 2012 10:40

Hej!

I dag ska jag va  med Sobie och kanske Tova!//Hannie  

Av hannie Sobie - 22 juli 2012 22:35

Förlåt!!Jag är så himla korkad att jag skaffa en blogg så hinner jag knappt blogga!:(Jag måste också hinna med mer än att sitta vid datorn!!!!!   Jag försöker blogga så mycket jag kan så nästa gång jag missar att blogga någon dag så ska jag inte säga förlåt!!!Utan jag ska bara börja blogga och slippa skriva en hel ursäkt!!  OK går det bra??Hoppas det!haha :) <33Nu ska jag berätta vad jag har gjort dom dagarna jag inte har bloggat!! :) 

Jag har sovit över med min fantastiska vän Angelica!Vi var här denna gången för föra var vi hos henne så det blev här denna gången! <33Vi ringde killar!(så klart)haha...Och så cyklade vi lite för det var jätte fint väder ena dagen! Jag har oxå klippt mig så här kommer en bild på det!Man ser inte det så mycket men  det år nog bara för att jag inte har gjort något åt det i dag!haha[Jag orka inte på ren Svenska]!haha  

     

Japp så här ser det ut när jag inte har gjort vid det!haha  //Hannie

Av hannie Sobie - 19 juli 2012 11:55

Hejsan!

Jag har inte bloggat så mycket men jag har mycket att göra fast det är sommarlov! Jag ska till Väla idag med Sobie :)//Hannie

Av hannie Sobie - 15 juli 2012 22:03

Hej!

Idag kom jag hem från Angelica!Vi har haft det jätte kul. Vi har varigt ute rät så mycket och i går så va vi på en kompis fest Angelicas familj skulle på och då följde jag med. Det var oxå roligt sen kl 12 cyklade vi hem och sen skrev vi om vår framtid till kl 3 sen låg vi och pratade en stund sen somnade vi   Sen när jag kom hem idag så skulle vi till morfar  och Susse  så var där en jätte söt baby som var sex dagar gammal den är jätte gullig!!!Och nu är jag bara inne på FB!! <3//hannie

Av hannie Sobie - 14 juli 2012 10:31

Hej bloggen!

Idag ska jag till Angelica och sova över, jag ska dit typ om en timme och jag ligger fortfarande i natt kläder  haha. Så här ser jag ut nu<<3hahah

 

///Hannie

Presentation


Hej och välkommen till hannie och Sobies blogg. Här bloggar vi dagligen. Vi bloggar om allt myligt. Hoppas ni gillar denna blogg :)Sprid och gilla :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni reklam!
 Japp :)
 Nej
 Ibland är det bra för då hinner man gå på wc
 Bryr man inte

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards