hannie & sobie!

Alla inlägg under augusti 2012

Av hannie Sobie - 22 augusti 2012 19:41

Hej!

Nu har man ju börjat skolan igen :)

Jag tänkte att det skulle bli jätte tråkigt men det blev roligt <3

Jag har inte haft tid med att blogga! Men i Söndes så var vår familj och min mormor på Ullared. Jag handlade väldigt mycket. Jag handlade för 1200 kr.

Sen i Mondes så började vi Skolan<33  Efter som det är dom första dagarna nu så har vi inte jobbat med något, t.e.x No so.Men i dag började vi lite matten och engelskan! <33Sen efter skolan  va jag hos min kompis Ronja! <33 Vi tittade på hennes djur och så pysslade vi ´:))Så har blev det!

   

Det är bokmärke! Inte  så fint men och jag läster ens inte!Men ska kanske ge någon den i morgon i skolan jag for se <3

Av hannie Sobie - 18 augusti 2012 14:59

Hej!I dag har jag varige med en kompis typ bara två timmar för sen skulle jag hem och äta. Och så hade vi gäster som va hos oss åt men dom har gått hem igen. Och så är jag så trött så jag orka inte va mer i dag. Men i morgon ska jag va med Sobie. Men nu ska jag titta på kompisar på nätet!//HANNIE <33





Av hannie Sobie - 16 augusti 2012 22:21

I dag har det varigt jätte fint väder så jag har badat!Elleer jag ska kanske först säga att jag har varigt med Sobie. Och när vi va så badade vi ha hoppa studsigmatta. Nu har jag precis tagit kort på vad jag har aft på mig i dag så har kommer min min LOOK OF TODAY!

       

Hej då bloggen!*//Hannie bäst i test!haha

Av hannie Sobie - 15 augusti 2012 18:31

Om ni vill så kan ni skriva vad ert blogg namn är så kan jag titta er blogg. Jag liksom titta in i nya bloggare!!<33Så kommentera d´med ert bloggnamn!!//Hannie

Av hannie Sobie - 15 augusti 2012 18:20

Hello everybody!


I dag så har det varigt väldigt värmt!Man ska ju inte klaga för så ofta är det inte solig :)))hahah

I dag har jag varigt med Sobie   Vi badade och vi spela kort!Så klart hade vi roligt! <33

//Hannie

Av hannie Sobie - 14 augusti 2012 11:29

Jag ringde precis sofia och Tova om dom vill va men ingen svara så nu cyklar jag och frågar ist. Om dom inte vill så ska jag nog titta på en film! <33//HANNIE

Av hannie Sobie - 13 augusti 2012 10:03

Hej!

I går så hade Sobie kalas hos sig!Det bärjade kl ett och slutade kl fyra :) Det var ett poolparty så all hade bad kläder på sig. ´Vi hade 10 kamp och efter det så badade vi och tog vi ett klass foto/sommar bild när vi hade badat.. Min mama och pappa,ANton och hans tjej och Lola var och kola på HIF så jag fick stanna hos Sobie. När kalset var slut så stana Wigge och Alle så vi bada lite  till och så gick vi lite! <33//Hannie

Av hannie Sobie - 10 augusti 2012 11:44

Hej! I dag ska jag till Bokia,ica och köpa nya JULIA tidningen och ska jag slå in packet till Sobies poolparty.På söndagen den 12/8. Men nu ska jag gå och duscha och göra vid mig :P Hej då!! <333

////Hannie


Presentation


Hej och välkommen till hannie och Sobies blogg. Här bloggar vi dagligen. Vi bloggar om allt myligt. Hoppas ni gillar denna blogg :)Sprid och gilla :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni reklam!
 Japp :)
 Nej
 Ibland är det bra för då hinner man gå på wc
 Bryr man inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards