hannie & sobie!

Alla inlägg den 30 september 2012

Av hannie Sobie - 30 september 2012 15:44

Justin Biebers julskiva. Fick av min kompis Tova :) 


Justin Bieber stickers köpta på CDON.com :)


 

Justin Bieber hiear mist. Köpt i Stockholm :) 

Justin Bieber Kudde. Köpt på CDON.com:D

 

Justin someday parfym. Köpt i stockholm :)  

 

Justin someday lotion. Köpt i Stockholm.

   

En till bild på someday parfymen :)


 

Inbjudninges kort. Köpt på CDON.com  

Justin Bieber bok. Köpt på CDOM.com

   

Justin Bieber låtar. vet inte var jag har köpt den :((

     

Justin Bieber julskiva. Köpt på CDON.com


Justin B skiva fåt av min kompis Sobie :)))

 

Säng kläder. Köpt på CDON.com :P

   

En karlender där var många känisar och så var där en bild på Justin ju så klart:) hahah bara skoja :)


 


En Justin Bieber karlender. Köpt på CDON.com :D:D

 

Justin handuk har en till men den är nog i tvätten :)

Köpt på Ullared :)

Justin Bieber mugg köpt på CDON.com :))

JUSTIN hörlurar. Köpt i Thailand :)

   

64 Justin Bieber samlarkort:) Och 14 klistermarken :)))

Justin Klistermarken:) Köpt på CDON.com

   

Ett Justin B armband. Köpt på CDON.com

 

En väska jag har gjort på sy slyden :))

 

En JB väska min mormor har köpt till mig <3


 

Justin Bieber nalle som jag fick:) Köpt på CDON.com


 

En JB tröja som kommer ifrån USA. :)

Justin tröja. Fick av min kusin :)=)

       

Justin linne. Köpt i Spanien :)

 

 JB pyammas :)Köpt på CDON.com

 

Justin pyammas. Köpt på CDON.com

 

Believe skiva . Köpt på CDON.com

 

Justin Bieber planscher. Fot från tidningar och lite köpt själv :)

 

Justin hörna :)

 

En plansch  :) fot av tidningen Glitter :)

Lite till :)


    

Så här kommer lite till :)

Ja jag har inte visat allt jag har men det mesta är här :)

//Hannie



Av hannie Sobie - 30 september 2012 09:25

Om ni sak till väla i dag så tycker jag ni ska in om Bik Bok,Ginatrokt och Zara. För dom affärorna tycker jag har jätte fina kläder. Här kommer en bild från New yorker:D


  169 kr


//Hannie

Presentation


Hej och välkommen till hannie och Sobies blogg. Här bloggar vi dagligen. Vi bloggar om allt myligt. Hoppas ni gillar denna blogg :)Sprid och gilla :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni reklam!
 Japp :)
 Nej
 Ibland är det bra för då hinner man gå på wc
 Bryr man inte

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards