hannie & sobie!

Alla inlägg under oktober 2012

Av hannie Sobie - 26 oktober 2012 14:47

Av hannie Sobie - 26 oktober 2012 14:26

Hejsan! Nu är det fredag.........Och inte nog med det för det är också höstlov :) 

Så nu har man en hel vecka som jag ska sova till jag vaknar :) ..............Men vänta!!!!!!....................

ÅÅÅÅÅ, i morgon ska jag ut kl halv sju, för det är match. Det är bar endå för jag gillar att spela match men dom kunde väl en då ha matchen lite senare???? Jag ska bara säga en sak, en liten rolig sak: Jag ska möta min nästkusin på matchen:) hahah! Så vi måste vinna. Innebandy matchen är i morgon :) Hoppas att vi vinner!

//Hannie

Av hannie Sobie - 24 oktober 2012 16:24

Om ungefär 20 min så kommer en som ska köra mig till innebandyn(vi är tre som samkör). SÅ nu ska jag säga en sak:



Hej då :)

/Hannie

Av hannie Sobie - 24 oktober 2012 07:24

Hejsan kl är snart halv åtta och då kommer min kompis mamma och hemtar mig för hon sk köra till skolan :) I dag ska jag nog bara chilla eller ska jag va med någon! Inget speciellt :) Så måste gå nu för hon kommer typ nu :::::::::)

En bild jag tog nu :)  

//Hannie

Av hannie Sobie - 23 oktober 2012 20:00

 

En bild jag tog för några dagar sedan :) <3Man ser inte riktigt vad jag har på mig men jag älskar det. Det kan man ha på sig på fest disco och i vardags :)

 

Hhhahaah<<3 Silken bild! Vi visste  nog inte att vi skulle fota! haha. Detta va när vi va hos mig och skulle danska till kompisar på nätet :)  

En till bild! Ser ut som om vi hade det väldigt kul :)Men det hade vi nog också. Dessa två fotona togs nog för ca 2 veckor sedan :)              

Här är några bilder på mig och min bästa Angelica :) <3

Här är några bilder på allt mylig ;)

//Hannie


Av hannie Sobie - 23 oktober 2012 15:47

Hej i dag är jag med Tovis! Vi är just nu!hah:) Vi har suttit vid datorn! Och nu ska vi hem till Tovas mamma och fika <3 Tror jag iaf :) hahah.....Om ni känner igen denna blogg kommentera iaf :)/HB  

























Av hannie Sobie - 21 oktober 2012 10:31

Hejsan! Jag har inte kunnat blogga på några dagar, men jag har gjort något roligt så ja. På fredagen så va jag med tre kompisar från mitt innebandy lag. Och sen sov jag över med en hos hon. Men på den kvällen(Fredagen) så stack alla tillsammans på snygga discot. Sen på lördagen alltså i går, så spela vi match vi förlorade med 3-4. Vi spelade i malmö. Sen igår kväll så stack vi till gäster. En av dom går i min klass. Det var jätteskoj. Dom har en jättesöt baby som jag lekte med :) Sen nu i dag ska vi till Väla och shoppa lite kanske <3 Om jag handlar något så gör jag ett inlä med rubrik: "Väla shopping klar"<<<<<3 Men nu ska jag ta det lugnt en stund innan väla! :)//Hannie

Av hannie Sobie - 18 oktober 2012 18:50

 


Dom här skorna tycker jag är riktigt fula!! Men alla tycker olika:) Vad tycker ni??Tycker ni som mig att do  är fulla???Eller tycker ni att dom är fina,snygga,coola??

-Hannie

Presentation


Hej och välkommen till hannie och Sobies blogg. Här bloggar vi dagligen. Vi bloggar om allt myligt. Hoppas ni gillar denna blogg :)Sprid och gilla :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni reklam!
 Japp :)
 Nej
 Ibland är det bra för då hinner man gå på wc
 Bryr man inte

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards