hannie & sobie!

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av hannie Sobie - 2 oktober 2012 16:36

Hejsan!

Idag sluta vi skolan kl två. Och så kom jag hem med busen typ kl tre. Jag och sobie  skulle va så vi gick hem till mig. När vi kom hem tog vi en fika och så tittade vi på Det Okända som vi hade spelat in. När vi hade tittat klart så va det bara 40 min kvar till Sobie skulle hem. För hon skulle på innebandy :) Så då ritade vi lite som vi sedan skulle laminera i en sån maskin. Men hon han bara rita så vi får laminera det en annan dag :)Och nu är hon hemma  <3

Nu sitter jag vid datorn. Jag ska vara hemma själv en timme där vid åtta :((Jag hatar att vara hemma själv när det är mörkt!!

Så jag vill följa med dom. Dom ska på ett möte liksom :) Men jag får se vad som händer! 

//Hannie

Presentation


Hej och välkommen till hannie och Sobies blogg. Här bloggar vi dagligen. Vi bloggar om allt myligt. Hoppas ni gillar denna blogg :)Sprid och gilla :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni reklam!
 Japp :)
 Nej
 Ibland är det bra för då hinner man gå på wc
 Bryr man inte

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards