hannie & sobie!

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av hannie Sobie - 11 juli 2012 18:30

Hej!Idag så har jag vartigt med Sobie!Vi har varigt inne på dator och tittat på film och typ  intget mer! :)Men det har varigt kul fast vi inte har gjort så mycket ! ///HANNIE  

Av hannie Sobie - 11 juli 2012 13:10

Hej:(

Jag gjorde en ledsen min bara för min dator har inte fungerat som den ska så jag har inte kunnat göra inlägg!:(Inte bra.....

Så nu är det det första inlägget på ett par dagar. I det här inlägget ska det va en bild på mig själv och kanske en på mig och Sobie och så ska jag skriva vad jag har gjort!I går så hade Angelica min kompis sovit hos mig!Det är hon som ska med mig till konserten!Vi hade det jätte rolig! <3 Vi tittade på tre filmer och lite på NEVER SAY NEVER men dom filmer dom filmerna jag och hon tittade på heter: Bron till Terabittia, The last song och projekt prinsessan. Dom är jätte bra men den bästa av dom är nog The last song ni måste titta på den!!!Huvud rollen är Mily Cyrus! Ja här kommer en bild på mig och Sobie! <3

 

Här är en bild på mig och Sobie när vi va i Thailand 2011 :)///Hannie och Sobie  

Presentation


Hej och välkommen till hannie och Sobies blogg. Här bloggar vi dagligen. Vi bloggar om allt myligt. Hoppas ni gillar denna blogg :)Sprid och gilla :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni reklam!
 Japp :)
 Nej
 Ibland är det bra för då hinner man gå på wc
 Bryr man inte

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards