hannie & sobie!

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av hannie Sobie - 2 juli 2012 19:03

Hej!!

Vet ni att Justin Bieber SKA KOMMA TILL SWEDEN??

Men det ska han iaf. Jag är jätte glad men han ska ju till Stockholm 

men det är inga ptoblem för mig!!För min faster bor ju där så vi ska va där 

och sova över den dagen JB är där. Men man vet aldrig om man får tag i biljetter

för dom tar slut ganska snabbt!!!Men eftersom detta har jag länktat så mycket 

efter så vi ska verkligen försöka få tag i biljetter !!Och förlåt att jag inte 

har bloggat på en eller två dagar <333Men jag har inte haft tid med att sitta vid

datorn. Dom sista dagarna hart jag sovit med Sobie och Annika (min faster),Maria och deras hund Albin har ju varigt här men dom stack på söndan. //Hannie<3

Presentation


Hej och välkommen till hannie och Sobies blogg. Här bloggar vi dagligen. Vi bloggar om allt myligt. Hoppas ni gillar denna blogg :)Sprid och gilla :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni reklam!
 Japp :)
 Nej
 Ibland är det bra för då hinner man gå på wc
 Bryr man inte

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards