hannie & sobie!

Alla inlägg under juni 2012

Av hannie Sobie - 8 juni 2012 22:29

Hej i dag så efter vår Skolavslutning så vid kl 2 så titta vi på utsläppet i klippan:)Efter det så åkte vi i piss vädret bil till våra kompisar för han tag studenten:) Vi åt jätte god mat och jätte  god efter rätt:) Och nu ligger jag i pyjamas i soffan och tar det lugn<33 Och i morgon har jag nog inga speciella planer för mig :)<33Kanske njuta av sommarlovet!

/Hannie

Av hannie Sobie - 8 juni 2012 22:22

Hejdå bloggen för idag. Jag ska typ snart gå och lägga mig för jag e rätt så trött. Till och med att vi har haft skolavslutning. Så jag återkommer och bloggar mer en annan dag.!!!! /Sobie

Av hannie Sobie - 8 juni 2012 22:06

I dag kl.14.00 så släpptes studenterna ut. Jag var och kollade med Hannie. Det var väldigt blött för det spö regnade. Men vi köpte jordgubbar och käkade dom medan vi tittade på studenterna. Sedan så blev det så blött så vi gick hem. När vi kom hem så gjorde vi varm oboy. Det var gott. Sedan så gick Hannie hem för hon skulle på fest.  / Sobie

Av hannie Sobie - 8 juni 2012 11:37

Jippi äntligen Sommarlov så nu kan man såva länge man kan va mycket mer med kompisar och man kan slippa göra alla läxor från skolan:)!!!!

I vanliga fall så börjar vi i skolan kl 8 men i dag kl 9 till 11:)!!! Tänk att man ska va ledig nu i 10 veckor inte att leka med:))

Av hannie Sobie - 8 juni 2012 11:28

Hej!

Nu har jag typ inte bloggat på 2-3 dagar men det är för min dator har varigt i sönder och min brors är på lagning:(

Men nu är min dator tillbaka och jag kan fortsätta blogga:)På Onsdag så var jag och bästa Sobie på Väla:) Och det var jätte kul att va där för det kändes jätte länge sen jag var där (En månad). Jag köpte ett par röda byxor också köpte jag ett par skor och ja jag kommer inte riktigt i håg men det var nog  någon sak till. 

Av hannie Sobie - 5 juni 2012 20:20

Som ni ser så e det ju bara hannie som bloggar för jag glömmer det oftast eller hela tiden somsagt. Jag ska försöka att blogga lite oftare men det kommer jag nog inte att lyckas med. Men sorry jag ska försöka. / Sobie


Av hannie Sobie - 5 juni 2012 20:17

I kväll ska man sova med hannie. Det kommer att bli kul....  / Sobie 

Av hannie Sobie - 4 juni 2012 20:29

Hej!<3

Idag är det inte så mycket bloggande för jag har haft ont i mitt huvud. Men nu gör jag ett inlägg och i dag har jag först varigt i skolan och det mesta vi gjorde var So och det är typ det värsta jag vet men i dag var det faktiskt roligt. Jag har forskat om en Elspis så när vi var klara med att skriva all fakta så gjorde vi ett bild spel och det var jätte roligt.

Och nu ska jag bara slappa./Hannie

Presentation


Hej och välkommen till hannie och Sobies blogg. Här bloggar vi dagligen. Vi bloggar om allt myligt. Hoppas ni gillar denna blogg :)Sprid och gilla :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni reklam!
 Japp :)
 Nej
 Ibland är det bra för då hinner man gå på wc
 Bryr man inte

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards