hannie & sobie!

Alla inlägg under juni 2012

Av hannie Sobie - 18 juni 2012 20:01

Denna mobilen vill jag verkligen ha och detta skalet vill jag ha till :)

Detta är ett Boyfriend skal som jag hjärna vill ha till min Iphone. Men jag har ingen Iphone 4s men jag vill det <3//Hannie

Av hannie Sobie - 18 juni 2012 18:56

Denna mascaran har jag. Jag tycker den är jätte bra. Jag köpte den på H&M.

Denna mascaran har inte jag men min mamma har den. Jag brukar låna den av hon och den är en av dom bästa jag har provat:) Så den rekommenderar jag verkligen <3

//Hannie

Av hannie Sobie - 18 juni 2012 14:10

Hej! Nu ska jag svara på 2 fråger jag har fått.

Angelicas fråga:Hur länge har du haft bloggen? Svar: En månad vi börja den 6 maj:)

Angelica fråga: Kan du göra en blogg?Svar: Japp det kan jag göra :)

Om ni skriver fler frågor så ska jag svara på dom direkt:)Så bara fråga på!/Hannie

<3

Av hannie Sobie - 18 juni 2012 13:16

Här är en bild på mig. Denna tog jag typ för en vecka sedan :)

Av hannie Sobie - 18 juni 2012 13:08

Hej!

I helgen så har jag sovit över med min kompis Angelica. Vi sov över fredag till lördag. Vi spela spel och så cykla vi mycket:)Och så titta vi fotboll hos min kusin Hanpus. Sen På lördagen så stack jag och hon till Väla:)Vi va inte där så länge och jag handlade heller inget. Sen på Söndagen så va jag med Sobie och då stack vi också till Väla och då handla jag lite till min mamma för hon fyller år i dag :)/Hannie

Av hannie Sobie - 15 juni 2012 13:55

Heeej!!<3Idag har vi haft tävling på friidrotten och det var roligt men jag kom inte upp på pris pallen:(Men men det gjorde inte så mycket..Och nu har jag duschat och så så nu ska jag bara vänta till mamma kommer så ska hon köra min till Angelica och så ska jag sova där till i morgon :))))Det kommer bli jätte roligt.Jag kommer kanske inte blogga i morgon och det kan bero på att jag är hos hon :)/Hannie

Av hannie Sobie - 14 juni 2012 16:24

Hej bloggen i dag och  går så har jag varigt med på sommar friidrott och sen i morgon år det tävling :)Det kommer bli kul men tror inte jag kommer komma ett två eller tre. Men huvudsaken är att jag har haft kul och det har jag:)Så efter jag kom hem från friidrotten så duscha jag och sen så körade vår familj och min storebrors tjej till Thail restaurangen i klippan och åt. Och sen efter det så va jag och Sobie. Men nu ska hon sticka till klippan festivalen och jag ska till träna i Åstorp:)/Hannie

Av hannie Sobie - 12 juni 2012 20:22

                               



Detta fotot tog jag för ca 2 timmar sedan:)I dag har deet varigt jätte fint väder så jag och Sobie cyklade till Bokia. Sobie köpit: 2 Stift pennor och ett suddig :)

Och jag köpte: Ett rosa block som var jätte stort och fint:)hahah och det kostade 99 kr.

Nu ska jag ta en bulle som min  mamma har backat:)/Hannie

Presentation


Hej och välkommen till hannie och Sobies blogg. Här bloggar vi dagligen. Vi bloggar om allt myligt. Hoppas ni gillar denna blogg :)Sprid och gilla :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni reklam!
 Japp :)
 Nej
 Ibland är det bra för då hinner man gå på wc
 Bryr man inte

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards