hannie & sobie!

Alla inlägg under juni 2012

Av hannie Sobie - 23 juni 2012 12:06

Hej alla läsare!

I dag sova jag till kl halv 11 det är mitt rekord på länge. I dag ska vi titta på film och slappa :)//Hannie

Av hannie Sobie - 22 juni 2012 22:46

Hej!

Vi åt jätte god matt. Sen kl fem så stack vi ner till havet och så bata jag och pappa och Anton men det var is kalt i vattnet :(Så man fick jätte ont i hela kroppen.....Men sen fick man rätt snabt upp värmen igen :)Och sen när det var dags fär kvälls mat så var alla jätte  mätta  så vi åt bara jordgubbar och glass//Hannie <33

Av hannie Sobie - 21 juni 2012 21:08

   Snygg bild på Justin Bieber <33

Av hannie Sobie - 21 juni 2012 10:45

Hej Bloggen <3

Nu sitter jag på tåget till Stockholm ;) Vår familj och Antons tjej är med oss. Vi ska till min pappas faster:) Vi ska va där i tre dagar men när vi sticker så stannar Anton och hans tjej kvar där en vecka

:)//Hannie

Av hannie Sobie - 20 juni 2012 18:48

Här är en till bild på mig som jag tog. Jag tog bilden på PIZAP :)

Av hannie Sobie - 20 juni 2012 17:26

Hej! <3

Igår kom Angelica till mig.( vi skulle sova). När hon kom så spelade vi Yatzy och UNO Angelica vann på Yatzy och jag van på UNO 1-1 :)Sen kl typ 9 på kvällen så tog vi en filt och la oss på gräsmattan och ringde olika:) Sen så blev det lite kyligt ute så vi gick och tog en jätte tjock filt och la runt om oss. Sen blev klockan mycket så vi gick in och prata en liten stund sen somnade vi. Sen så ringde mamma och väckte oss. För jag skulle på friidrotts tävling. På fridrotten så kom jag 3. Jag tyckte det var bra för förra veckan så kom jag inte upp på pris pallen:(oCH FÖR ungefär en timme sedan så stack Angelica hem :)//Hannie

Denna bilden tog jag när Angelica var här :) 


Av hannie Sobie - 18 juni 2012 20:54

I morgon ska jag först på friidrott och sen direkt efter ska jag va med Angelica. Vi ska på Åby marknad och Shoppa :)Hahaha!Vi kommer nog ha det jätte roligt. Sen efter det så ska hon stanna och sova hos mig. Och sen på Onsdagen så ska jag på Friidrotts tävling igen :)Och då ska Angelica också titta<33//Hannie

Av hannie Sobie - 18 juni 2012 20:28

Hej denna Laptopen vill jag ha den varkar jätte bra men jag vet inte :)

Ni kanske tycker att jag har redan en dator men den är jätte klumpig och 

så där man sätter i minnes kortet där har jag råkat stoppa i den för långt

in så den går inte att ta ut igen Så jag vill hjärna ha en ny dator som jag 


kan ladda över bilder från min kamera //Hannie <3 

Presentation


Hej och välkommen till hannie och Sobies blogg. Här bloggar vi dagligen. Vi bloggar om allt myligt. Hoppas ni gillar denna blogg :)Sprid och gilla :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni reklam!
 Japp :)
 Nej
 Ibland är det bra för då hinner man gå på wc
 Bryr man inte

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards