hannie & sobie!

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av hannie Sobie - 1 juni 2012 19:49

Hej nu är det mat hemma så nu ska jag gå och jag har lite ont i huvudet så jag  kan inte blogga hej då ses ska äta nu och det ska bli jätte gott:)/Hannie

Av hannie Sobie - 1 juni 2012 19:26

 Snygga :)Dom vill jag ha<33Sjukt snygga:D/Hannie

Av hannie Sobie - 1 juni 2012 19:07

Hej!<<<<<3

Vädret är fortfarande inte bra men det rengnar inte mer så ska ut nu ses sen bloggen ;:)!!/Hannie

Av hannie Sobie - 1 juni 2012 18:40

Hej!!

Idag börja dagen med att vackna kl halv sju och kl halv åtta så stack jag till skolan och skolan sluta kl 20 över tålv det låter lycksigt men på Mondagar slutar vi kl 20 över tre och det är inte lika roligt:(Men i dag har vi ju riktigt lycks att sluta så tidigt.Sen tog jag bussen hem till mig. Och sen när jag kommer hem från skolan så va jag med Sobie.Vi satt litte vi datorn och så titta vi på.Sen skulle hon hem och äta och då satt jag mig vid datorn och blogga och det gör jag fortfarande:D<3333/Hannie

Av hannie Sobie - 1 juni 2012 18:32

Jag tänkte skriva om vad jag gör :)haha.Nu så bloggar jag så ni ser och chattar på FB:)Och jag tittar på tv i det dåliga vädret:(/Hannie

Av hannie Sobie - 1 juni 2012 18:19

Hej nu har jag städat klart:)Så nu är det fint som snus:Dhaha.Idag så är det jätte dåligt väder (inte bra)och det är inte alls bra men det betyder att man kan blogga mycket  mer så idag kommer jag blogga mycket :)Mycket bra :)Och jag älskar att blogga:D/Hannie

Av hannie Sobie - 1 juni 2012 17:34

Hej!!Idag är det fredag och det är jätte sönt för då kan man sova länge och blogga mer eller mindre:)Men nu ska jag städa på mitt rum:(Idag har jag varigt med bästa Sobie:)vi gorde inte så mycket för vi var så trötta.....Men efter jag har städat ska jag blogga igen :)SES SNART<3Puss

/Hannie <3

Presentation


Hej och välkommen till hannie och Sobies blogg. Här bloggar vi dagligen. Vi bloggar om allt myligt. Hoppas ni gillar denna blogg :)Sprid och gilla :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni reklam!
 Japp :)
 Nej
 Ibland är det bra för då hinner man gå på wc
 Bryr man inte

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards