hannie & sobie!

Alla inlägg under maj 2012

Av hannie Sobie - 6 maj 2012 19:40

Namn:Hannah


Smeknamn: Hannie


Ålder: 11år


Bästis:Sofia (Sobie)


Favo djur: 

1.Hund

2.Hästar

3.Kaniner


Favo färg:

1.Lila

2.Blå

3.Ljus grön


Favo mat: kräfft skiva, Thai mat och grillad mat mm:)


Idol:

1.JUSTIN BEIEBER!!

2.Selena Gomez

3. 1D


Hobby: Innebandy och Gitarr och så klart mina vänner :)


Favo Ämne i skolan: Svenska,bild,idrott och lite Matte :)


Är du kär i någon: Ja, Justin Bieber så klart och sen lite hemligt:)


Snygga killar:

1.Justin Bieber

2.Louis Tomlinsson (One Direction) 

3.Taylor lautner

4.Harry Styles

5.Cody Simpson


Favo tjej namn:

1.Alice

2.Ally

3.charlise


Favo kill namn:

1.Justin

2.Simon

3.charly


Jag älskar att sjunga och danca framför speglen.Minna drömmar är att träffa Justin Bieber och att bli känd över hella välden :)




Av hannie Sobie - 6 maj 2012 19:40

Namn: Sofia


Smeknamn: Sobie


Ålder: 11år


Bästis: Hannah (Hannie)


Favorit djur:

1. Hund

2. Delfin

3. Hamster 


Favorit Färg:

1. Lila 

2. Rosa 

3. Blå


Favorit maträtt: Kräftor, tom ta gai, tacos, rostbiff och potatissallad och Grillat


Idol:

1. Justin Bieber

2. Selena Gomez

3. Miley cyrus

4. China  (Ant farm)


Hobby: Innebandy, Fotboll, Piano och jag e ofta med kompisar.


Favorit ämne i skolan: Bild, idrott och Matte


snygga killar:

1. Justin Bieber 

2. louis Tomlinsson (One direction)

3. Taylor Lautner

4. Zac efron (Ung)

5. Austin Butler (Ung)


Mobil: Iphone 4 s


Jag gillar musik.♫ 

Jag tycker att det är roligt att sjunga.


BYE BYE SES


/ Sobie











Av hannie Sobie - 6 maj 2012 19:06

Palla...imon ska man till skolan....

Av hannie Sobie - 6 maj 2012 19:00

   I'm sexy and I know it??????                                                                       / Sobie









Av hannie Sobie - 6 maj 2012 18:59

När jag och sobies familj va i Göteborg så va vi modeller en dag och detta fotot är där ifrån:)

sötisar nr 1 :)

Av hannie Sobie - 6 maj 2012 18:42

U smile I smile...♫♫♫                                                                                                / Sobie









Av hannie Sobie - 6 maj 2012 18:38

Jag älskar verkligen hundar:) Detta är inte min favo ras som ni ser på bilden men dom var så guliga :)

Presentation


Hej och välkommen till hannie och Sobies blogg. Här bloggar vi dagligen. Vi bloggar om allt myligt. Hoppas ni gillar denna blogg :)Sprid och gilla :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni reklam!
 Japp :)
 Nej
 Ibland är det bra för då hinner man gå på wc
 Bryr man inte

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards