hannie & sobie!

Alla inlägg under maj 2012

Av hannie Sobie - 19 maj 2012 17:22

Ni vet väl att Justins parfym har kommit till SWEDEN

Och jag  vill ju ha den  för jag har inte den men den kostar mycket tycker jag:(

Men jag får vel ofra mig nej jag skoja:)Men jag ska en då köpa den fast den kosta rmycket för den luktar underbart ska jag lova er :)/Hannie

Av hannie Sobie - 19 maj 2012 17:18

Hej alla läsare jag längtar till 15 Juli för du kommer  Justins nya album ut och jag kommer att köpa den så klart :)haha/Hannie

Av hannie Sobie - 19 maj 2012 17:11

Idag kommer några  hit  för att titta på fotboll :)

Jag får väl också titta på det men då måste jag 

få bestämma ett pogram en annan dag eller???

Strunt  i samma jag gillar också rett mycket fotboll

iaf att titta på :)

Av hannie Sobie - 19 maj 2012 16:50

Hej :)

Jag har kommit hem från Hbg nu:)Vi hade jätteskoj vi va på en liten lek plats och åkte linbana det var kul.I går när jag kom ditt så gick vi nästan ut direkt för jag ville ha lite frisk luft.Vi gick till en liten lek plats som va nästan bara 10 m från Tova lägenhet:)Där åkte vi somsakt linbana och mm /Hannie

Av hannie Sobie - 19 maj 2012 16:41

/hannie

Av hannie Sobie - 19 maj 2012 15:14

Jag har hört att det går små ryckten om att Selena och Justin inte är ihop. 

För när Selena hade varit i Bulgarien så skulle Justin komma och hälsa på och så hade han sätt Selena med en annan kille. Men allt kan man ju nt lite på så jag vet nt om detta är sant som tur är. Men vi får väll hoppas att det inte stämmer. Eller jag hoppas att det nt stämmer.


/ Sobie

Av hannie Sobie - 19 maj 2012 15:02

Idag så vakna man typ kl.10.15 för att mamma ringde och väckte mig. Sen så åt jag frukost och så titta jag på tv. När jag hade tittat på tv rätt länge så gick jag och dushade. Och så åt jag lunch. Sedan så var jag ute lite och så såg jag Hannie och Tova komma förbi. Så jag gick dit och så snackade vi lite. Sedan så gick dom hem till Hannie för dom hade sovit i hbg i natt hos Tova. Sedan så började jag blogga lite. Det är nt så mycket som händer när man e lite sjuk som snuvig och så. Men det var vad jag har gjort idag änsålänge sedan så kanske jag ska hitta på något annat lite stillsamt.


/ Sobie

Av hannie Sobie - 19 maj 2012 14:57

Hej alla!!


Jag har tyvär varit sjuk nu i typ 5 dagar SJUKT TRÅKIGT. Så har nt kunnat blogga så mycket. Men jag är väll snart helt frisk för jag e lite snuvig och så men nu kan jag iaf blogga lite.  


/ Sobie

Presentation


Hej och välkommen till hannie och Sobies blogg. Här bloggar vi dagligen. Vi bloggar om allt myligt. Hoppas ni gillar denna blogg :)Sprid och gilla :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni reklam!
 Japp :)
 Nej
 Ibland är det bra för då hinner man gå på wc
 Bryr man inte

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards